دکتر عباسعلی می بتی از اساتید به نام و با سابقه در زمینه آموزش و تعمیرات و خدمات چیلرهای جذبی و تراکمی و سیستم های تهویه مطبوع صنعتی می باشد که در پروژه های بزرگی همکاری داشته است. وی دارای درجه کارشناس ارشد در رشته مهندسی سیستم های انرژی و دکتری مدیریت بازرگانی در تخصص انرژی می باشد.

مهندس عباسعلی می بتی

دکتر می بتی در مدت 22 سال تخصص خود را در این صنعت ادامه داده است و فعالیت وی همواره در قالب شرکت های مهندسی، مدیر فنی و یا مشاور شرکت های دولتی و... بوده است. برخی سوابق آموزشی ایشان به دانشگاه آزاد واحد تاکستان، دانشگاه فنی و حرفه ای یافت آباد تهران، هنرستان فنی نمونه دولتی آزادی فلسطین، هنرستان شهید باهنر تهران، هنرستان ماندگار امام صادق (ع) تهران، مرکز آموزش تربیت مربی فنی و حرفه ای کرج ITC، برگزاری دوره های آموزشی عالی مهندسین در کارخانجات و صنایع مختلف، عضو اساتید سازمان ساتبا و دوره های آموزشی در مجتمع فنی صدرا، موسسه نوین پارسیان و... اشاره کرد.

وی مدت قریب 10 سال است که عضو کمیسیون تالیف کتاب های درسی رشته تاسیسات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش می باشد. همچنین افتخار عضویت در هیئت مدیره چندین انجمن علمی و تخصصی و چندین شرکت خصوصی نیز در کارنامه ایشان وجود دارد که از آنجمله می توان به عضویت در هیئت مدیره انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران (زیر نظر وزارت علوم، تخقیقات و فن آوری) نام برد.

 

مشاهده صفحه شخصی 

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 22 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت