alt

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خلقت متعادل نظام طبیعی اطراف ما به گونه‌ای است که در کنار هر لذت و خوشی، تلخی‌هایی هم وجود دارد.

لذت برف و بوران در دنای سپیدپوش نیز تلخی‌هایی را در کنار خودش دارد که البته خالق این تلخی‌ها، کسی نیست جز خودمان.

تکنولوژی و امکانات رفاهی هم به خطراتی که لذت‌ها را از زندگی به زجر و ملالت تبدیل می‌کنند، کمک کرده است.

آن‌هایی که از لرز سرما و بوران به دامن گرمایی پناه می‌آورند نمی‌دانند که اگر مراقب نباشند، لرز و ترس یک قاتل خاموش به جان آن‌ها خواهد افتاد.کهگیلویه و بویراحمد که نخستین برف‌های پاییزی، رشته کوه‌های دنا را سپیدپوش کرده است...

 این روزها از سوز سرما به خود می‌لرزد تا مسئولان اورژانس 115 از افزایش حوادث گازگرفتگی بگویند، پزشکی قانونی از افزایش قربانیان این حوادث، اداره‌کل استاندارد از ضرورت استفاده از وسایل استاندارد و رسانه‌ها از اقدامات مؤثرتر مسئولان بگویند.

اما هر چه باشد، چه ما به وظایف اداریمان عمل کنیم یا نکنیم و چه مراقب جان ارزشمند خود و فرزندان بی‌گناهمان باشیم یا نه، این قاتل بی‌رحم، چنگال از گلوی قربانیانش بر نمی‌دارد و شاید روزی نباشد که یک حادثه گازگرفتگی در کهگیلویه و بویراحمد رخ ندهد.

 در سال قبل اگر چه به لطف برخی اقدامات رسانه‌ای و آگاهی‌بخشی‌های مؤثر، تنها هفت نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر این حادثه غمناک به کام مرگ فرستاده شدند ولی صدها نفر دیگر با قدرت این قاتل خاموش دست و پنجه نرم کردند و با فداکاری‌ها و اقدامات امدادی اورژانس 115 نجات یافتند.

منبع:خبر گزاری فارس

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 26 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت