چهار نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مشهد افتتاح شد. این نمایشگاه ها با حضور 250 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 22هزار متر مربع برگزار شده است.وی، مهمترین هدف برگزاری چهار نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان را در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت های اقتصادی عنوان کرد و افزود: کمک به توسعه فناوری های نوین ساختمان و برقراری ارتباط بین بازار و تقاضا ، کمک به تغییر رویکرد تولیدکنندگان ساختمان از روش های سنتی به صنعتی، معرفی پتانسیل های موجود و ارائه آخرین دستاوردهای تخصصی ارائه شده از سوی غرفه داران را از دیگر اهداف این نمایشگاه ها برشمرد.

 

 

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژ ه های نمایشگاهی اظهار داشت: استانهای تهران، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، مرکزی ، فارس، خراسان رضوی و خراسان شمالی، البرز، گیلان و مازندران همراه با نمایندگی شرکت هایی از آلمان، کره جنوبی، ترکیه،چین، ایتالیا به رقابت می پردازند.

صدر زاده، تکنولوژی سوپر پانل، رنگ های صنعتی و دکوراسیون های صنعتی، را از جمله فعالیت های شرکت کتتدگان در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: عایق های نوین رطوبتی، سرویس های حفاظتی – امنیتی مدرن، ساختمان هایی با فناوری جدید پیش ساخته ، بتن سبک سلولی نیز از دیگر فعالیت های شرکتهای حاضر در این نمایشگاه است.

وی در ادامه گفت: تاسیسات حرارتی و برودتی، نما، سقف و مصالح، تجهیزات ساختمان، سیستم های هوشمند سازی و اطفا حریق، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، تجهیزات آشپزخانه، حمام و جکوزی و همچنین آسانسور و پله برقی از دیگر فعالیت های شرکت در نمایشگاه به شمار می رود.

 

همزمان با افتتاح چهار نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ، سومین همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان در محل تالار همایش نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد که در این مراسم مهندس فرجی زاده نائب رییس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: به طور قطع برگزاری چنین همایش هایی می تواند تاثیر بسزایی در روند رو به پیشرفت صنعتی سازی ساختمان و مسکن در کشور داشته باشد.

وی افزایش جمعیت، لزوم برقراری تعادل میان عرضه و تقاضا و همچنین محدودیت منابع انرژی را از مهمترین دلایل ضرورت پرداختن به صنعتی سازی عنوان نمود و افزود: افزایش کیفیت مسکن، کاهش قیمت تمام شده، استفاده بهینه از منابع و مصالح ساختمان و همچنین ایمنی ساختمان از مهمترین مولفه های صنعتی سازی ساختمان است.

سومین همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان با هدف آسیب شناسی موانع اجرایی استفاده از فناوری های نوین صنعت ساختمان ، جلب مشارکت مراکز علمی و تجربی، کمک به توسعه فناوری های نوین صنعت ساختمان، کمک به تغییر رویکرد تولید کنندگان ساختمان از روش های سنتی به صنعتی سازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش طی 3 روز برگزاری همایش 40 کارگاه تخصصی در زمینه های کاربرد فناوری های نوین ساختمان در مسکن روستایی، بررسی مزایا و معایب فناوری های نوین صنعت ساختمان ، معرفی سیستم های سازه ای با رویکرد صنعتی، معرفی مصالح جدید در سبک سازی سازه ها، ارزیابی اثر معماری ایرانی اسلامی در ساخت و سازهای اخیر، الگوهای بومی و محلی در فناوری های نوین ساختمان دایر می شود.

استاد برجسته خارجی از کشورهای فنلاند، ایتالیا، هلند، ژاپن،ارمنستان و ترکیه در 5 سالن به ارائه مباحث علمی و تخصصی خود می پردازند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک، شیرآلات و چینی بهداشتی ، چهارمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و تاسیسات با گرایش برج ها و ساختمان های مرتفع و همچنین سومین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین ساختمان از 27 الی 30 آذر از ساعت 16 الی 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذ یرای متخصصین است.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 35 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت