سیستم گندزدایی آب با روش الکترولیز نمک طعام

 روش الکترولیز نمک طعام

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام گفت: استفاده از سیستم گندزدایی آب با استفاده از روش الکترولیز نمک طعام برای نخستین بار در ایلام شروع شده است. داراب بیرنوندی در بازدید ناصر خوشخبر فرماندار ایلام، از تصفیه خانه ، خط انتقال آب ، ایستگاه پمپاژ و سد ایلام با رائه گزارشی از وضعیت آب ایلام و طرح ها و برنامه های شرکت آبفا برای تأمین و توزیع آب شهروندان اظهار کرد: تأمین آب شرب بهداشتی و موضوع سلامت مردم هدف اصلی این دستگاه خدمت رسان و دغدغه اصلی کارکنان شرکت آب وفاضلاب است.


وی افزود: با توجه به توسعه شهری و افزایش تعداد مشترکان هم اکنون افزایش ظرفیت برداشت آب از سد ایلام در دست اجرا است که به ظرفیت فعلی اضافه می شود.
مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام تصریح کرد: با هدف بهبود کیفی آب، برای نخستین بار در استان از سیستم گندزدایی با استفاده از روش الکترولیز نمک طعام شروع شده و در حال حاضر از آن بهره برداری می شود.
وی گفت: تصفیه خانه آب ایلام جزء تصفیه خانه های خوب در سطح کشور بوده و خروجی آب آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
ناصر خوشخبر فرماندار ایلام نیز در این بازدید با ابراز رضایت از اجرای طرح ها و پروژه های شرکت آب و فاضلاب، اظهار کرد: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب برخلاف کمبود اعتبارات گامهای خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه اجرای طرح ها و پروژه های آبرسانی برای مردم ضروری به نظر می رسد، انشاء الله با همکاری مسئولان شاهد تکمیل هر چه زودتر این طرح ها در ایلام باشیم.
فرماندار ایلام به همراه هیئت همراه از تمام قسمت های تصفیه خانه آب ایلام، مرکز اطلاع رسانی122 شرکت آب و فاضلاب و تأسیسات آبرسانی شرکت در سد ایلام بازدید و در جریان وضعیت توزیع آب در ایلام قرار گرفتند.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 27 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت