نمایشگاه بین المللی ساخت و تجهیز هتل در مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ساخت، طراحی، مهندسی و تجهیز هتل، سالن غذاخوری و کافی شاپ ایران و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم عصر چهارشنبه طی مراسمی در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.


دو نمایشگاه بین المللی اقتصادی در مشهد گشایش یافت
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم گفت: این نمایشگاهها با حضور 240 شرکت داخلی و خارجی تا دهم خرداد ماه جاری برای بازدید عموم دایر است.

ˈمحمدجواد حمیدˈ افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاهها آخرین تولیدات و توانمندیهای خود را در زمینه صنعت کیف و کفش، ماشین آلات کفش، محصولات چرمی، پوشاک چرمی و صنایع وابسته در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی همچنین بخشهای نمایشگاه بین المللی مرتبط با صنعت هتلداری را حوزه های طراحی، ساخت، مشاوره و تجهیز هتلها، مراکز اقامتی، سالنهای غذاخوری، تامین کنندگان نیروی متخصص هتل و رستوران و مراکز آموزشی فعال در این حوزه برشمرد.

او سایر این بخشها را مصالح و تاسیسات مدرن و متناسب با هتلها و مراکز اقامتی، انواع سخت افزار و نرم افزار مرتبط با هتل و رستوران، سامانه های الکترونیک، کنترل هوشمند و امنیت، بازسازی، تعمیر و نگهداری هتلها و اماکن اقامتی، سامانه های کاهنده مصرف و مدیریت انرژی، طراحی، نورپردازی و دکوراسیون داخلی، صنایع چوبی، مبلمان، تختخواب و صندلی و آشپزخانه های صنعتی ذکر کرد.

وی گفت: از دیگر بخشهای این نمایشگاه می توان به تولید انواع سردخانه و یخچالهای صنعتی، تجهیزات کافی شاپ، جارو برقی هتلی و جاروی مرکزی، ظروف و سرویسهای هتلی و رستورانی، منسوجات هتلی، مواد غذایی هتلی شامل مواد خوراکی، آشامیدنی، شیرینی و شکلات، مواد بهداشتی هتلی شامل انواع شوینده و پاک کننده، تجهیزات و کالاهای مصرفی مکمل اشاره کرد.

او افزود: در این نمایشگاهها شرکتهای داخلی از استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، قم، البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی و شرکتهای خارجی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان و هند توانمندیهای خود را به نمایش گذاشته اند.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 23 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت