سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات تهران

 

بزرگترین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی منطقه خاورمیانه از 25 تا 28 مهر ماه با حضور صدها شرکت و واحد صنعتی داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه بیش از 600 شرکت تولیدکننده داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 21 کشور جهان؛ جدیدترین دستاورد ها و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از رشد 20 درصدی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است .

عبدالکریم جلالی افزود: طی مدت زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات، چهار هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای تاجیکستان، عراق، افغانستان و ترکمنستان از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی ،فضای نمایشگاه را بالغ بر30 هزار متر مربع ذکر کرد و گفت: در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات؛ همایش ملی تهویه صنعتی و بهداشتی با حضور استادان دانشگاه ها ، محققان و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها؛ با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد. 

 

جلالی اضافه کرد: برگزاری بیش از 30 کارگاه علمی و آموزشی در حاشیه نمایشگاه از دیگر برنامه های جنبی آن است .

 

وی مدت زمان برپایی این نمایشگاه را چهار روز ذکر کرد و گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات در مدت برپایی خود از حضور کلیه متخصصان وصاحب نظران این حوزه استقبال می کند .

 

فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، آلمان، روسیه، بلژیک، ایرلند، هنگ کنگ، آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی کشورهایی هستند که شرکت ها یا نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارند.

 

مجری برپایی نمایشگاه گفت: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه ای و تهویه شامل: چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل، تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ، مشعل، رادیاتور،پکیج وغیره است .

 

همچنین تولیدکنندگان تجهیزات تأسیسات شامل: شیر آلات، لوله و اتصالات، پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی، تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو را در نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت. 

 

جلالی افزود: آشنایی با تازه ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دست آوردهای عرضه شده در بخش سیستم های گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 22 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت