یازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش تمام شد 

 

در این نمایشگاه که با همکاری اتاق تعاون ایران و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برای سومین سال در جزیره کیش برپا شد 111 شرکت داخلی و 18 نمایندگی از کشورهای خارجی در فضایی به وسعت پنج هزار و 300 متر به ارائه توانمندی های خود پرداختند . معرفی و نمایش بخشی از توانمندی های تولیدی و صادراتی ، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان ، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در کشور ، تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولیدکنندگان و فعالان این عرصه از اهداف برپایی یازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان بود.

 

 

بلژیک، فنلاند، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، برزیل، تایوان، کره جنوبی، سوئد، چین، ژاپن، لهستان، نروژ،سوئیس، آمریکا، مالزی، فرانسه، کانادا از کشورهایی بودند که به صورت نمایندگی در این نمایشگاه حضور داشتند .

شرکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها ، تولیدات و فناوری های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تاسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی به بازدید کنندگان ارائه کردند.

برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت کسب و کار در حوزه صنعت ساختمان و برند سازی و همچنین کار گاه های آموزشی از برنامه های جنبی در طول برگزاری نمایشگاه بود .

یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش از 5 تا 8 خرداد ماه به میزبانی جزیره زیبای کیش برگزار شد.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 307 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت