همگام با تخصصی شدن هرچه بیشتر نمایشگاه ها دركشورهای پیشرفته و صاحب صنعت نمایشگاهی، نمایشگاه های عمومی بكار خود پایان میدهند. امروزه نمایشگاه های تخصصی بسیار بیشتر مورد توجه كارشناسان،‌ متخصصین و بازدیدكنندگان قراردارند، چرا كه نمایشگاه های عمومی بدلیل وسعت موضوعی و تعدد شركت كنندگان و گروه های كالایی آنها، پاسخگوی نیاز مخاطبین و بازدیدكنندگان نیستند.

Image result for ‫عکس دومین نمایشگاه تاسیسات بیمارستان‬‎

بدیهی است با توجه به تغییرات شگرفی كه پیشرفت علم و تكنولوژی در روند رشد صنایع و تولیدات ایجاد نموده، هرروز شاهد نوآوری در تولید و بهبود كیفی كالاها هستیم. مسلماً حوزه های مرتبط با صنعت بیمارستان سازی نیز از این پیشرفت و نوآوری بی بهره نمانده اند بطوریكه دیگر نمیتوان تمامی این نوآوریها را در قالب یك نمایشگاه عمومی تحت عنوان كلی به مخاطبین عرضه نمود.

 برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و صنایع وابسته ، با حضور شركتها و مؤسسات داخلی و خارجی كه در زمینه تولید ،‌ بازرگانی و خدمات مرتبط با این گروه كالایی فعالیت دارند گامی بلند و محکم در جهت ارائه نوآوریها و تولیدات مدرن این رشته از صنعت محسوب میشود و مسلماً مورد استقبال شركت های ساختمانی شركت های انبوه ساز، سرمایه گذاران و دانشگاه های علوم پزشكی به عنوان مصرف كنندگان نهایی این محصولات واقع خواهد شد.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 22 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت