با توجه به برگزاری موفق نخستین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان در سال 94 از یکسو و ضرورت توجه ویژه به موضوع محدودیت منابع انرژی و توجه به راهکارهای بهینه سازی مصرف، دومین همایش ملی برچسب انرژی ساختمان برگزار می­شود.

با توجه به بسترسازی مناسب صورت گرفته در نخستین همایش، اینک ضروری است تا با پرداختن به اهمیت اصلاح الگوی مصرف در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردهای بین المللی و نیز بخش خصوصی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی و تولید انرژی پاک، باتببین راهکارهای اجرایی بهینه­سازی مصرف انرژی، توجه هرچه بیشتری نسبت به این موضوع صورت گیرد.

دومین همایش برچسب انرژی ساختمان، فرصت مغتنمی است تا با تاکید بر گسترش فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی در میان بهره برداران و تاکید بر اهمیت انرژی و محیط زیست، راهکارهای موثری در جهت توسعه انرژی‏های پاک و نیز اجرایی شدن قوانین و طرح‏های حوزه بهینه سازی مصرف انرژی اندیشیده و در یک رویداد ملی محقق گردد.
در همین راستا از کلیه اساتید، متخصصین و صاحب نظران حوزه های مرتبط دعوت می­گردد تا با حضور و ارائه نظرات کارشناسی خود در این همایش با ما در راستای برگزاری هرچه بهتر این رویداد و اعتلای سطح دانش فنی کشور در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی همگام شوند.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 24 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت