مدیر امور برق شهرستان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام‌شده هسته مرکزی شهر اردبیل تا پایان سال ۹۶ به کابل خودنگهدار برق‌رسانی مجهز می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدرضا سیاهکوهی، مدیر امور برق شهرستان اردبیل در شورای حفاظت از منابع آب اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی امور برق شهرستان اردبیل تجهیز کردن هسته مرکزی شهر به کابل خودنگهدار برق‌رسانی است.

_برق.jpg

 در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و انتظار می‌رود تا پایان سال 96 این امر عملیاتی شود وی با بیان اینکه با اجرای کابل خودنگهدار برق‌رسانی در مرکز شهر اردبیل نیازمند اعتبارات است، گفت: باید در این زمینه مسئولان مربوطه حمایتهای همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم این طرح را در مرکز شهر اردبیل با موفقیت اجرا کنیم مدیر امور برق شهرستان اردبیل بیان کرد: اجرای طرح کابل خودنگهدار برق‌رسانی در تمام مناطق شهرستان اردبیل نیازمند اعتبارات کلان است.

 اگر اعتبارات ویژه برای این امر تامین شود در مدت زمان مشخص در مناطق مختلف اردبیل اجرایی می‌شود. سیاهکوهی اولویت اصلی امور برق اردبیل در طرح کابل خودنگهدار برق‌رسانی را معابر اصلی دانست و تصریح کرد: در این زمینه برخی معابر اصلی اردبیل از طرح کابل خودنگهدار برق‌رسانی برخوردار شده‌اند که انتظار می‌رود تا پایان سال 96 بقیه معابر اصلی شهر نیز از این طرح برخوردار شوند. وی با اشاره به بارش شدید برف در روزهای گذشته افزود: این بارش خسارات زیادی را به حوزه برق شهرستان اردبیل وارد کرد و شرکت برق استان اردبیل همانند دیگر دستگاههای اجرایی اقدامات اساسی را در مقابله با بحران برف و رفع قطعی برق انجام داد. مدیر امور برق شهرستان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون هیچ گونه قطعی برق در شهرستان اردبیل وجود ندارد و با اهتمام ویژه ماموران شرکت برق تمامی قطعیهای موردی برطرف شده که نیاز است برای مقابله با بحرانهای این چنینی دستگاههای اجرایی از جمله شهرداری همکاری و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 32 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت