به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالناصر اسکندری مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی فارس گفت: این نمایشگاه در سالن حافظ در زمینه کاشی و سرامیک، حمام و سونا، معماری و دکوراسیون داخلی و در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا در زمینه تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش به مدت چهار روز تا جمعه 14 آبان ماه برگزار است.

.jpg
اسکندری با اشاره به این‌که 140 شرکت در قالب 250 غرفه از سراسر نقاط کشور ازجمله فارس، تهران، خراسان رضوی، یزد، اصفهان، آذربایجان غربی و مازندران در مساحتی بالغ‌ بر 18هزار مترمربع فضای مسقف نمایشگاهی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: این رویداد فرصت بسیار ارزشمندی برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی ‌ها، محصولات و دستاورد های خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که فعالان عرصه تولید کاشی و سرامیک کشور همواره در حال تجهیز خود به جدیدترین دانش روز این صنعت هستند می‌توان ادعا کرد که توان فناورانه کشور در این حوزه با کشور های اروپایی برابری می ‌کند و استان فارس می ‌تواند با توجه به سهم عظیمی که در تولید کاشی و سرامیک و تولید خوراک این صنعت دارد، یکی از قطب‌ های کاشی و سرامیک کشور شود.
وی در مورد برگزاری نمایشگاه تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش گفت: در کشور ما به دلیل وجود داشتن شرایط اقلیمی، معماری و مصالح ساختمانی متفاوت، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی متنوعی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود و تولید این تأسیسات از 40 سال پیش در کشور آغازشده که هم‌اکنون ایران در تولید محصولات این صنعت به مرز توان خودکفایی رسیده و با توجه به اینکه آب ‌و هوای فارس نیز در نقاط مختلف این استان متفاوت بوده توجه به این صنعت بسیار حائز اهمیت است.
اسکندری خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 17 تا 19 کارگاه‌ های آموزشی با موضوع خلاقیت در طراحی و بررسی گرایش ‌های طراحی داخلی معاصر و طراحی چیلر و برج خنک‌کننده با همکاری سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان فارس برگزار می‌شود .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی فارس تصریح کرد: علاقمندان و متخصصان می ‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا 14 آبان‌ماه هرروز از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه ¬های بین‌المللی فارس مراجعه کنند.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 21 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت