علی ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهریار برای ارتقای کیفی تجهیزات و تأسیسات مدارس فعال در این شهرستان اظهار داشت:هر ساله در آستانه فصل سرما، موضوع تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد از موارد حائز اهمیتی است که به فراخور فصل زمستان و برودت هوا مطرح و برجسته می شود.

_شهریار.jpg

مدیر آموزش و پرورش شهریارگفت:با اقدامات موثر و سازنده ای که در این خصوص عملیاتی شده و همچنین مشارکت و همکاری های مطلوبی که در این ارتباط شاهد بوده ایم، گام های بسیار شایسته و مثبتی از این حیث برداشته شده است.

 

وی افزود:در حال حاضر اکثریت مدارس و کلاس های درس این شهرستان به سیستم شوفاژ مجهز شده اند و مشکل خاصی در این عرصه وجود ندارد و انرژی گرمایی سایر مدارس نیز به واسطه بخاری های گازی تأمین می شود.

ذبیحی گفت:خوشبختانه در هیچ کدام از مدارس این شهرستان، بخاری نفتی استفاده نمی شود و تلاش شده موارد ایمنی و استانداردهای لازم به بهترین نحو ممکن رعایت شود.

مدیر آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد:امیدواریم با استمرار همکاری ها و مشارکت سازنده خیرین و همچنین گشایش های مالی و اعتباری که در آینده حاصل خواهد شد، کاستی ها و محدودیت های آموزشی بویژه در عرصه احداث مراکز آموزشی در مناطق پر جمعیتی همچون فاز یک اندیشه و وائین به حداقل ممکن کاهش یابد که بدون تردید حصول توفیقات هر چه بیشتر در این بخش، روند رشد علمی و شکوفایی استعدادهای بالقوه محصلان این شهرستان را با شتاب و سرعت فزاینده ای همراه خواهد ساخت.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 32 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت