نوزدهمین سمینار تخصصی مرکز دانش

کروکی باغ دربند

با عنایت به توفیقات خداوند متعال و استعانت از درگاه کبریاییش و با مجاهدت و کوشش شبانه روزی همراهان عزیزمان آنچه در انتظارش بودیم فرا رسید و فردا ششمین همایش بزرگ سالانه و نوزدهمین سمینار تخصصی مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران با عنوان (سرمایش ارزان - از تجارت تا واقعیت) برگزار خواهد شد. 

در همین مجال لازم است از مدیران و پرسنل محترم شرکت تهویه ویونا، شرکت مهندسی اسوه عمران انرژی، شرکت آریا بنیز، نشریه تهویه و تاسیسات، انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران، انجمن صنعت تاسیسات ایران، مدیران محترم گروه تاسیسات دانشگاه های انقلاب اسلامی و آزاد قیامدشت و همه اساتید بزرگواری که شگوه حضورشان گرمابخش محفل تخصصی مان خواهد بود تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشیم. 

نوشته ای از مدیریت مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران

نام ارزشمند جناب آقای دکتر وکیل الرعایا را کمتر کسی است که نشنیده باشد. ایشان به جد از مفاخر میهن اسلامی ما هستند و از با غیر از تخصص و تجارب ارزنده شان از کمالات ویژه و منحصر به فرد اخلاقی و انسانی برخوردارند که اینجانب بدون هیچ گونه مبالغه و بدون نیاز و کوچکترین ارتباط تجاری فیمابین شخصا ارادت ویژه ای خدمتشان دارم. مدتها بود که منتظر فرصتی بودیم تا بتوانیم از وجود ایشان بهره مند گردیم که به شکر خداوند و حسن گردش روزگار این مهم فردا به وقوع می پیوندد و ایشان علیرقم آنکه ساعات اولیه بامداد جمعه مسافر یک راه دور برای یک مدت زیاد هستند دعوت ما را لبیک گفتند و فردا نام ایشان در کنار تمام اساتید ارزشمندی که افتخار همکاری به ما دادند درج می گردد. صمیمانه از ایشان سپاسگزاریم.

 

همچنین حسن نیت و بزرگواری جناب آقای دکتر ابیانه به عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران جنوب که از سالهای اولیه تحصیل و حتی قبل از آن تجربه و تخصص کارگاهی را همراه با دانش فنی فرا گرفته اند و سالها زحمت و تحقیق و پژوهش را چاشنی کار خود کرده اند برای همه ثابت شده است. ایشان هم ضمن همکاری در پروژه آقای دکتر وکیل الرعایا در قالب ساخت چیلر جذبی 5 تن به سفارش پروژه ایشان در دانشگاه تکنولوژی سیدنی و همکاری های دیگر حاضر به اسپانسری این سمینار تخصصی از طرف شرکت تهویه ویونا شدند که البته به عنوان استاد دانشگاه و با توجه به موضوع تحقیقات مرتبط و مشترک ایشان از وی به عنوان سخنران دوم این سمینار دعوت گردید که صمیمانه به این دعوت پاسخ مثبت دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

در ادامه جناب آقای مهندس یعقوبی مدیرعامل محترم شرکت آریابنیز از طرف جناب آقای مهندس عباسی مدیر محترم نشریه تهویه و تاسیسات نیز به جمع حامیان این سمینار تخصصی پیوستند که البته به تناسب موضوع چیلر و برج خنک کن ایشان نیز دقایقی را درباره موضوع نکات مهم و نحوه انتخاب برج خنک کن اطلاعاتی به مخاطبین خواهند داد.

 

سین برنامه های نوزدهمین سمینار تخصصی مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران

 

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 24 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت