نوزدهمین سمینار تخصصی با عنوان سرمایش ارزان از تجارت تا واقعیت در باغ دربند برگزار شد

 

این سمینار تخصصی که ششمین نشست سالانه مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران نیز تلقی می شود با شرکت انبوهی از علاقه مندان، مشاوران، مهندسان، پیمانکاران و دانشجویان عزیز برگزار گردید و بیش از 270 نفر از متخصصان در یک جلسه تخصصی 4 ساعته گرد هم آمدند. 

سمینار نوزدهم مرکز دانش

حضور اساتید برجسته ای همچون دکتر سید مجتبی موسوی نائینیان نائب رییس انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران، دکتر وحید وکیل الرعایا از دانشگاه تکنولوژی سیدنی، دکتر محمد حسن جلال الدین ابیانه استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و بسیار دیگری از بزرگان و پیشکسوتان و اعضای مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران که نام ایشان در این مقال نمی گنجد وزن بالایی به این برنامه داده بود. جا دارد از شرکت محترم تهویه ویونا، مهندسی اسوه عمران انرژی، شرکت آریا بنیز و نشریه تهویه و تاسیسات تشکر ویژه ای داشته باشیم. همچنین از جناب آقای مهندس حمید یعقوبی سخنران سوم سمینار که با ارائه خوب خود توجه مخاطبان را جلب نمودند سپاس فراوان داریم.

دکتر وکیل الرعایا

 این برنامه تخصصی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با سخنرانی دکتر وحید وکیل الرعایا به عنوان سخنران اول با موضوع سیستم های صرفه جویی انرژی در تاسیسات و انرژی های نو در تاسیسات حرارتی و برودتی ادامه یافت.

دکتر محمد حسن جلال الدین ابیانه

پس از آن حضار یک استراحت کوتاه و پذیرایی را پشت سر گذاشته و برای ادامه سمینار در بخش دوم با سخنرانی آقای دکتر محمد حسن جلال الدین ابیانه به سالن بازگشتند. پس از ایراد سخنرانی ایشان نیز بلافاصله آقای مهندس حمید یعقوبی به جایگاه آمدند و مطالب خود را درخصوص برج خنک کننده ارائه فرمودند.

با توجه به اتمام زمان سمینار اما پنل پرسش و پاسخ به نحو دیگری تغییر کرد تا شرکت کنندگان پاسخ سوالات خود را به صورت مکتوب از طریق پورتال مهندسان تاسیسات ایران دریافت کنند. این کار به زودی و در اولین فرصت توسط اساتید انجام خواهد شد.

سپس شرکت کنندگان محترم برای صرف شام به رستوران باغ دربند تشریف بردند و برنامه به فرموده حاضران و میهمانان محترم با کیفیت بسیار بالایی برگزار گردید و خاتمه یافت.

 

همچنین لوح یادبود و تقدیر از سخنرانان محترم این سمینار تخصصی در انتهای مراسم با دستان پر برکت استاد ارجمند دکتر سید مجتبی موسوی نائینیان به ایشان تقدیم گردید.

مهندس حمید یعقوبی

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 27 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت