هواساز نمکی با کاربرد درمانی و پزشکی

 

دستگاه Salinizer یک هواساز نمکی بسیار مناسب و قابل استفاده در تمام اماکن می باشد که البته استفاده های درمانی و خواص پزشکی دارد. این دستگاه با استفاده از نمک طبیعی مخصوص درمان که درون آن ریخته می شود، کار غنی سازی هوای محیط را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. مکانیسم عملکرد Salinizer بدین صورت است که ابتدا این دستگاه هوای محیط اطراف را تصفیه و عاری از میکروب می نماید سپس با استفاده از نمک خاصی که در درون آن ریخته میشود بصورت آهسته و مداوم هوای محیط را بوسیله ذرات نمک غنی مینماید این کار باعث تعدیل یونیزاسیون هوای محیط میگردد.

 

Salinizer با مکانیسم خاصی اقدام به پخش ذرات ریز نمک در هوا میشود اندازه این ذرات کمتر از 5 میکرون می باشد و پس از استنشاق به راحتی در منتهی الیه نایژه ها در شش ها قرار میگیرند وسپس از آنجا شروع به از بین بردن باکتریها و عفونت ها میکنند این کار در بیمارانی که از آسم برونشیت سرماخوردگی عفونت سیستم های تنفسی و رنج می برند باعث بهبود قابل ملاحظه ای میشود و در افراد عادی هم باعث تمیزی سیستم تنفسی و به تبع آن شادابی بیشتر میگردد از آنجا که استفاده از Salinizer یک فرایند کاملا طبیعی و بدون استفاده از داروو مواد شیمیایی است هیچ گونه عوارضی ندارد و قابل استفاده در منزل محل کارو یا ماشین است اندازه نسبتاً کوچک Salinizer هم باعث سهولت در جابجایی و حمل آن است همچنین قابل استفاده برای کلیه سنین میباشد همه افراد اعم از نوزادان خردسالان نوجوانان جوانان میان سالان و کهن سالان در هر سنی میتوانند از Salinizer استفاده کنند این دستگاه هیچ گونه عوارضی هم برای خانمهای باردار و یا افراد دیابتی ندارد.

Salinizer بطور کلی باعث تصفیه و غنی سازی هوا میگردد که در ایجاد نشاط رفع افسردگی اضطراب بیخوابی خستگی و نقش بسیار مهمی ایفا میکند بطور کلی میتوان اثرات استفاده از Salinizer را به شرح زیر برشمرد:

افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری های ویروسی خصوصاً سرماخوردگی و انواع آنفللوآنزا

کمک به درمان و بهبود ناهنجاریهای خواب و بی خوابی

بهبود ناراحتی های روانی از جمله اضطراب و افسردگی

ایجاد نشاط و شادابی و رفع خستگی در اثر بهبود مکانیسم تنفس

کمک به درمان بیماریهای تنفسی از جمله آسم و آلرژی برونشیت عفونت های ریوی تب یونجه سینوزیت سل و بالاخص بهبود تنفس افرادی که به عللی از جمله استعمال دخانیات و دود ناراحتی های قلبی و دچار تنگی نفس هستند. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 11 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت