سرمایش ارزان، از تجارت تا واقعیت (با نگاهی بر چیلر جذبی)

دکتر وحید وکیل الرعایا

سرمایش ارزان، از تجارت تا واقعیت... این عنوان نوزدهمین سمینار تخصصی مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران است که به همت و همکاری آقای دکتر وحید وکیل الرعایا (از دانشگاه UTS استرالیا) و آقای دکتر محمد حسن جلال الدین ابیانه (از دانشگاه آزاد تهران جنوب و شرکت تهویه ویونا) با نگاه ویژه ای بر انرژی های نو، سیستم های CHP و CCHP و چیلر جذبی و همچنین با سخنرانی آقای مهندس یعقوبی (از شرکت آریا بنیز) با موضوع برج خنک کننده در روز چهارشنبه 25 دیماه 1392 از ساعت 15 الی 19 در باغ دربند (آدرس و مشخصات سالن همایش باغ دربندبرگزار می گردد. 

 

در طول هفته جاری هزاران پیام کوتاه برای اعضای محترم hvaccenter در قالب طرح 2 سوال کلی ارسال گردید که از میان نظرات مخاطبان پاسخ های متفاوت و تامل برانگیزی برای آن یافت شد. این کار در واقع نوعی نیاز سنجی مبنی برا این بود که آیا موضوع و عنوان این سمینار درست انتخاب شده و هدف گیری صحیحی برای آن صورت گرفته است یا خیر؟ که با عنایت به نظرات اعضا و مخاطبان این پیامک ها دریافتیم که بیش از 60 درصد جامعه آماری مورد مطالعه که شامل دانشجویان، مهندسان مشاور، مجریان، پیمانکاران و اساتید صنعت تاسیسات ایران بودند نظر کاملا آگاهانه ای درباره موضوع نظر سنجی ارائه ندادند و بیشتر پاسخ ها به نظر متاثر از تبلیغات تجاری برخی شرکت ها و تجار صنعت تاسیسات می آمد.

 

 لذا بر آن شدیم تا با بهره مندی از محضر اساتید ارزشمند این سمینار نوزدهمین نشست تخصصی مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران را برگزار نماییم. در این راستا شرکت مهندسی اسوه عمران انرژی (سهامی خاص)، شرکت تهویه ویونا ، شرکت آریا بنیز و نشریه تهویه و تاسیسات به عنوان حامیان این سمینار اقدام به همکاری نموده و ما را در این مهم یاری کردند که از ایشان سپاس گزاریم. لذا با عنایت به اهمیت موضوع سمینار از عموم علاقه مندان و مهندسان، دانشجویان و دست اندر کاران صمیمانه دعوت می کنیم تا با حضور پر شور در این سمینار از آخرین یافته های علمی در خصوص عناوین مطرح شده استفاده نمایند.

 

 

 

تعرفه ثبت نام در سمینار مطابق جدول زیر تعریف شده و لازم است. علاقه مندان جهت ثبت نام در این سمینار وجه مورد نظر را به شماره حساب های درج شده در قسمت تماس با ما واریز و نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق وب سایت اقدام نمایند. اعضای محترم مرکز دانش صنعت تاسیسات ایران، 15 کاربر برتر پورتال مهندسان تاسیسات ایران و اعضای محترم انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران و همچنین دانشجویان عزیز در همه مقاطع تحصیلی با ارائه کارت دانشجویی معتبر از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود. 

 

 

میهمانان محترم سمینار که از سوی اسپانسرها کارت دعوت ویژه برای ایشان صادر شده است نیز لازم است با در دست داشتن کد اختصاصی کارت دعوت خود به قسمت ثبت نام میهمانان سمینار مراجعه و ضمن درج مشخصات خود و تایید حضورشان در سمینار کد اختصاصی دعوتنامه خود را در محل مورد نظر درج نمایند. جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی و یا ارائه نظرات و پیشنهادات خود از طریق پل های ارتباطی مرکز (بخش تماس با ما) با ما تماس بگیرید.

 

 (آدرس و مشخصات سالن همایش باغ دربند)

نحوه ثبت نام:

لازم است علاقه مندان جهت ثبت نام در این سمینار وجه مورد نظر را به شماره حساب های درج شده در قسمت تماس با ما واریز و نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق فرم ثبت نام مربوطه بر روی وب سایت اقدام نمایند.

 

تمدید مهلت ثبت نام با تخفیف:

به علت آنکه برخی دوستان عزیز دیرتر از موضوع برگزاری سمینار آگاه شده اند و درخواست تمدید مهلت ثبت نام با تخفیف را داشته اند این مهلت تا پایان روز شنبه 21 دی ماه 92 تمدید شد.

 

حامیان سمینار:

اسوه عمران انرژی، تهویه ویونا، آریا بنیز، تهویه و تاسیسات

 

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 19 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت