پرسپولیس و تراکتور سازی با در نظر گرفتن آلودگی همیشگی زمستانی تهران و تبریز اردوهای خود را از تهران خارج کردند اما ضلع سوم و آبی قهرمانی اشتباه برنامه ریزی کرد.علیرضا منصوریان نشان داده که از هر جریانی در تیمش واهمه دارد. او واهمه دارد که نکند دیر رسیدن پول به بازیکنانش تیمش را بهم بریزد و به همین دلیل ترجیح داده بازیکنان به پول برسند اما اگر اردو نرفتند نرفتند.

.jpg
اگر و تنها اگر مثلثی برای قهرمانی در نظر بگیریم و پرسپولیس، تراکتور سازی و استقلال را مدعی بدانیم باید به نکات ریز برنامه ریزی این سه تیم توجه کنیم. در واقع باید گفت تیمی از میان آنها قهرمان می شود که برنامه ریزی بهتر و آینده نگری دقیق تری داشته باشد و صحیح تر مدیریت کند.

مطالعه بیشتر...

 

به مناسبت درگذشت همشیره گرانقدر

 

استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید مجتبی موسوی نائینیان (نایب رئیس محترم انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران): ضمن تسلیت و ابراز همدردی به مناسبت در گذشت همشیره­ گرانقدرتان، فقیده سعیده بانو شایسته موسوی نائینیان از خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره آمرزش و غفران و برای حضرتعالی و خاندان محترم و معززتان صبر و اجر مسئلت داریم. انشالله به پاس دعای خیر دوستداران و طرفداران حضرتعالی - که انفاق علمی تان در طول عمر پر ثمر، درخت دانایی بسیاری از طالبان فن و دانش را آبیاری نموده است - روح ایشان را غریق دریای رحمت الهی قرار داده و در بهشت نعیم متنعم گرداند.

عزیزانی که برای عرض تسلیت و ابراز همدردی خدمت شما در روز پنجشنبه 27 آذر 93 از ساعت 18:30 الی 20:00 بعدازظهر در مسجد امام حسن عسکری واقع در انتهای خیابان سهروردی نرسیده به پالیزی به حضور خواهند رسید طالب آرامش قلبی تان هستند.

مطالعه بیشتر...

مبعث حضرت رسول اکرم (ص)

hara

محمد امین(ص) قبل از شب 27 رجب در غار حرا به عبادت خدا و راز نیاز پرداخت و در عالم خواب رؤیاهایی می دید راستین و برابر پروردگار بزرگش برای پذیرش وحی به‌تدریج آماده می‌شد. درعالم واقع روح الامین، جبرئل بزرگ، فرشته وحی مامور شد آیاتی از قرآن را براو بخواند و او را به مقام پیامبری مفتخر سازد. محمد (ص) در این هنگام چهل سال بود.

مطالعه بیشتر...

حضرت زينب سلام ا... عليها، شيرزن دشت كربلا سرانجام پس از عمري دفاع از طريق حقه ولايت و امامت در 15 رجب سال 63 هجرى قمرى در ضمن سفرى كه به همراه همسر گراميشان عبداللّه بن جعفر به شام رفته بودند، وفات نموده و بدن مطهر آن بانوى بزرگوار در همانجا دفن گرديد.

 

حضرت زینب كبرى علیها السلام در روز پنجم جمادى الاولى سال پنجم یا ششم هجرى قمرى در شهر مدینه منوّره متولّد گردیده و جهان را به قدوم خویش مزین فرمودند. 


نام مبارك آن بزرگوار زینب، و كنیه گرامیشان ام الحسن و ام كلثوم و القاب آن حضرت عبارتند از: صدّیقة الصغرى، عصمة الصغرى، ولیة اللّه العظمى، ناموس الكبرى، شریكة الحسین علیهالسّلام و عالمه غیر معلّمه، فاضله، كامله و ... پدر بزرگوار آن حضرت، اوّلین پیشواى شیعیان حضرت امیرالمؤمنین على بن ابیطالب علیهماالسّلام، و مادر گرامى آن بزرگوار، حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها می باشد. 

مطالعه بیشتر...

نفس پیامبرانه، به بهانه روز معلم

اردیبهشت، با نفس های پیامبرانه ات جوانه می زند و تو می آیی تا خورشید آگاهی را در قلب های حاصلخیز فرزندان سرزمینت بکاری. دستان سپیدت بر پیکر تخته سیاه، نور می پاشد و الفبای روشنی، در اذهان تاریکمان حک می شود. 

مطالعه بیشتر...

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 304 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت