استفاده از نرم افزار HAP کریر جهت تهیه گزارشات طراحی
پس از اینکه داده های مورد نیاز جهت آب و هوا، فضاها، سیستم هوا رسان و دستگاهها وارد شدند می توان با استفاده از نرم افزار HAP گزارشات (نتایج) حاصل از طراحی دستگاهها و سیستمها را تهیه کرد. به منظور تهیه گزارشات طراحی، وارد پنجره اصلی برنامه شده و سیستم های هوا رسان یا دستگاههای مورد نظر انتخاب می شوند.

 

تهیه گزارشات طراحی در نرم افزار کریر

سپس با استفاده از دکمه میله ابزار (Toolbar button) و منوی میله ای (Menu bar) یا پنجره ای که توسط کلیک سمت راست ماوس روی گزینه بوجود می آید، عبارت «چاپ یا مشاهده داده های طراحی» (Print/view design data) انتخاب می شود. برای سیستم ها فرم گزارشات طراحی سیستم و برای دستگاهها فرم گزارشات طراحی دستگاه نشان داده می شود

 

اگر نتایج حاصل از محاسبات مورد نظر باشند برنامه بطور اتوماتیک محاسبات را انجام داده و سپس گزارشات را تهیه می کند. اگر داده های مورد نیاز جهت گزارش وجود داشته باشند گزارشات فورا تهیه می شوند.

انتخاب کردن تجهیزات
سرانجام با استفاده از گزارشات تهیه شده شما می توانید تجهیزات سرمایشی یا گرمایشی مناسب را از طریق کاتالوگهای محصولات یا نرم افزار کاتالوگ الکترونیکی انتخاب کنید. گزارشات طراحی سیستمها و دستگاهها، اطلاعات مورد نیاز جهت انتخاب کلیه اجزای سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع شامل هواسازها، تجهیزات آماده (پکیجها)، پایانه های تغذیه، سیستم کانالها، سیستم لوله کشی و تجهیزات دستگاهها (بویلرها و چیلرها) را فراهم می آورد.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 53 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت