در قانون نظام مــــهندسی و کنترل ساخــــــــتمان ، تنسیق امور به مشاغل و حرفه های فنی و مهندسی، رشد و اعتلای مهندسی ، تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی و معماری و شهرسازی ، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرا ، ارتقای دانش فنی صاحبان حرفه،

 

مشارکت در برگزاری کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های تخصصی و تبادل اطلاعات در داخل کشور و در سطح بین الملل و بالاخره جلب مشارکت حرفه ای مهندسان و صاحبان حرفه و صنوف ساختمانی در تهیه و اجرای طرح های توسعه و آبادانی کشور دیده شده و اهداف و خط مشی آن را نشان می دهد.

 

استفاده از مصالح و فناوری های نوین تاسیسات مکانیکی و صرفه جویی انرژی و رعایت اصول توسعه پایدار در ساختمان های هوشمند در بلندمرتبه سازی و بسیاری از پروژه‌‍‌های در دست اجرا ، در سطح وسیعی توسط مهندسان ســازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه می باشد. تحقق اهداف فوق در برگزاری کنفرانس بین المللی نقش مهندسان مکانیک در ساخت و ساز شهری برنامه ریزی گردیده است. با عنایت خداوند منان، دومین کـــــــــــنفرانس بین المللی "نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری " باهمکاری مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سازمان نظام مهندسی استان تهران بعنوان دبیرخانه دائمی کنفرانس در 5 و6 تیر1397 در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد .

 

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 28 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت