همایش مدیریت انرژی در مشهد برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: همایش مدیریت انرژی هشتم اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود. محمدحسن واحدی ظهر امروز در نشستی خبری که به مناسبت روز مهندس در سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در کشور 5 اسفند روز مهندس نام‌گذاری شده اما ما امسال در خراسان رضوی از 2 تا 8 اسفند را هفته مهندس نامگذاری کرده‌ایم و امیدوارم این هفته که برای نخستین بار در کشور به نام مهندس نامگذاری شده در سال آینده هم تداوم داشته باشد.

 

واحدی بیان کرد: هم اکنون در استان خراسان رضوی 43 هزار نفر عضو نظام مهندسی هستند و در سه بخش مهندسی ساختمان، کشاورزی و معدن فعال هستند که این تعداد بالا اعضا نشان‌دهنده ظرفیت بالای مهندسی در استان است.

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: آن چیزی که بنا داریم در خراسان رضوی تا پایان سال و اوایل سال آینده در دستور کار خود قرار دهیم، اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری است که امیدوارم این سیاست در این مدت اجرایی شود.

واحدی تصریح کرد: در هشتم اسفند نیز در مشهد همایش مدیریت انرژی برگزار می‌شود و سعی داریم نیم‌نگاهی هم به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 57 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت