ارائه مقالات تخصصی در زمینه نیروگاهی

از روز سه‌شنبه تا امروز بزرگ‌ترین تجمع صنفی نیروگاه‌های بخار به مدت سه روز در نیروگاه شهید منتظری برگزار و نمایشگاه‌ جانبی با حضور 67 غرفه دار به منظور ارائه آخرین دستاوردها در صنعت نیروگاهی کشور دائر شد.

 

در سه روز برگزاری این همایش 19 کارگاه آموزشی و هشت نشست تخصصی و چندین سخنرانی کلیدی برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان روبرو شد.

 

در حاشیه برگزاری همایش انجمن صنفی نیروگاه‌های ایران (اصنا) برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوعات محیط زیست، شیوه اجرا XQ و ارائه مقاله‌هایی در زمینه پیاده سازی کنترلرهای PID با استفاده از تراشه‌های میکرو کنترلر، بهبود کنترل سطح درام بویلر بخار نیروگاه حرارتی ذوب آهن اصفهان با استفاده از کنترلرفازی، ارزیابی کارآمدی سیستم دیگ بخار غیر خطی چند متغیره با کنترل‌کننده پیش بینی تعمیم یافته از جمله مقالات تخصصی ارائه شده در این همایش بود.

 

در اختتامیه این همایش از برگزیده‌های بخش نمایشگاهی و ارائه دهندگان مقالات برتر با حضور مقامات استانی و کشوری تقدیر به عمل ‌آید.

 

 نخستین و دومین دوره همایش نیروگاه‌های بخار در نیروگاه اسلام آباد اصفهان و سومین و چهارمین دوره این همایش ملی در نیروگاه شهید منتظری برگزار شده است.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 52 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت