سرمایش، گرمایش و مقاوم‌سازی مدارس در بودجه 93

مجلس شورای اسلامی

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع سرمایش، گرمایش و مقاوم‌سازی مدارس در لایحه بودجه 93 در جلسه این کمیسیون خبر داد. عباس مقتدایی با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون بودجه وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش و بخش‌های ذیربط آنها را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: تلاش کمیسیون آموزش بر این است که بتواند با تأمین منابع جدید، موضوع سرمایش، گرمایش و همچنین بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس را در بودجه سال 93 در نظر بگیرد. این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از معاونان وی و همچنین رییس سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس در جلسه این کمیسیون خبر داد و اظهار کرد: آنها پیشنهادات خود را در این راستا ارائه کردند که این پیشنهادات مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

مقتدایی یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات نیز نمایندگان خود را به کمیسیون اعزام کرده بودند تا نظرات این دستگاه‌ها نیز گرفته شود و پیشنهادات با کمترین نقص و بیشترین کارآمدی به کمیسیون تلفیق مجلس گزارش شود.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 38 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت