دانشجویان چینی به تهویه مطبوع سالن ورزشی پناه بردند

 

تهویه مطبوع چین

 دانشجویان چینی استان هامید هابی برای فرار از موج گرمای سوزاننده بالای ۳۸ درجه به تهویه مطبوع سالن ورزشی پناه بردند تا بتوانند راحتت تر بخوابند. این سالن ورزشی که در دانشگاه مرکزی چین واقع شده است به خوابگاه موقت دانشجویان تبدیل شده تا موج گرمایی که از روز پنجشنبه آغاز شده به پایان برسد.

 khabgah خوابگاه دانشجویی مختلط در چین | عکس هایی جالب  مختلط مجله سرگرمی سایت دانشجویی خوابگاه دختران خوابگاه دانشجویی مختلط خوابگاه دانشجویی خوابگاه خبری تفریحی

شدت گرما به حدی است که دانشجویان امید ندارند به این زودی هوا خنک شود و برای همین وسایل رفاهی خود را همراه آورده اند. این دانشگاه دارای حدود ۳۰ هزار دانشجو است و ۱۰ هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۳۰۰ نفر دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

khabgah1 خوابگاه دانشجویی مختلط در چین | عکس هایی جالب  مختلط مجله سرگرمی سایت دانشجویی خوابگاه دختران خوابگاه دانشجویی مختلط خوابگاه دانشجویی خوابگاه خبری تفریحی

 دمای هوای استان هامید هابی در تابستان به طور متوسط بین ۲۷ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است ولی در این ماه به بالاتر از ۳۸ درجه رسیده که همین امر باعث شده تهویه مطبوع خوابگاهها جواب نداده و به سالن ورزشی پناه ببرند.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 29 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت