پانزدهمین مرحله المپیاد مهارت فناوری برودتی در زنجان

ثبت نام از متقاضیان پانزدهمین مرحله المپیاد ملی مهارت از 20 دی ماه امسال در زنجان آغاز و تا 20 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت. پانزدهمین دوره المپیاد ملى مهارت در سه مرحله شهرستانى، استانى و در نهایت کشوری برگزار می‌شود و نفرات برتر کشورى به المپیاد مهارت جهانى برزیل سال 2015 راه خواهند یافت.

 

متولدین 11 دی ماه 1370 به بعد می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند و همچنین متولدین 11 دی ماه 1368 به بعد نیز در رشته‌های تیمی دو نفره ساخت و تولید و مکاترونیک مجاز به ثبت‌نام هستند.

 

پانزدهمین مرحله المپیاد مهارت در رشته‌های خیاطی زنانه، جواهرسازی، قنادی، تاسیسات الکتریکی، طراحی صفحات وب، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات نرم‌افزار، فناوری برودتی، فناوری طراحی گرافیک، کابینت‌سازی، کنترل صنعتی، فرز cnc و طراحی مهندسی برگزار می‌شود.

 

همچنین فناوری اطلاعات سخت‌افزار و شبکه، لوله‌کشی، نجاری، تراش cnc، الکترونیک، صافکاری خودرو، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز، گل‌آرایی، روباتیک تیمی دو نفره، آجرچینی، کاشی‌کاری دیوار و کف، جوشکاری، مدیریت آب و فاضلاب از دیگر رشته‌های موجود برای ثبت‌نام است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقات ملی مهارت به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در زنجان و  شهرستان‌های تابعه استان مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارت، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

همچنین ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان، شناسایی کمبودهای آموزشی مهارت، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت و فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان کشور از دیگر اهداف برگزاری المپیاد ملی مهارت است.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 69 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت