کولرهای گازی بدون ضمانت و مشکلات مردم

کولرهای گازی

 

رئیس اتحادیه خدمات فنی تاسیسات برودتی و حرارتی اهواز گفت: فروش کولرهای بدون ضمانت که با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شوند نوعی کلاهبرداری از مردم است. هیبت‌الله لاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: کولرهای بدون ضمانتی که در بازار با قیمت‌های ارزان‌تر از کولرهای ضمانت‌دار به فروش می‌رسند قاچاق هستند و متناسب با آب و هوای خوزستان ساخته نشده‌اند.

 

وی ادامه داد: فروش این کولرها به مردم یک کلاهبرداری است، اتحادیه خدمات فنی تاسیسات برودتی و حرارتی نسبت به شکایت از این فروشندگان به سازمان بازرسی اقدام کرده است و برخوردهایی قضایی با آنها صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه خدمات فنی تاسیسات برودتی و حرارتی اهواز با اشاره به اینکه این اتحادیه حدود 300 واحد صنفی تولیدی را زیر نظر خود دارد بیان کرد: به دلیل عدم استفاده از خدمات این واحدها تنها پنج واحد از آنها فعال است در حالی که توانایی‌های بسیاری در واحدهای تولیدی وجود دارد.

وی در رابطه با گران شدن قیمت کولرهای دو تیکه اظهار داشت: به دلیل تحریم دلار و پایین آمدن ارزش پول کشور، مبادله اقتصادی با مشکلاتی مواجه شده است که در افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده است.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 49 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت