ساخت و سازهای غیر‌مجاز در زمین‌های غیر مسکونی

ساخت و ساز غیر مجاز 

به‌ گزارش از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی فرون‌آباد، علی بندعلیان در جلسه کمیته ساخت و ساز شهرداری گفت: ‌اغلب ساخت و سازهای غیر‌مجاز بر روی زمین‌های قولنامه‌ای و فاقد کاربری مسکونی انجام می‌شود.

وی گفت: این گونه ساخت و سازها ضمن آسیب جدی به سیما و مبلمان شهری و شهرسازی، مشکلات بسیار زیادی را برای شهروندان در پی دارد.
شهردار فرون‌آباد افزود: طبق قوانین شهرسازی، مالکان این‌گونه ساختمان‌ها از تأسیسات و خدمات شهری از جمله گاز، برق، آب، آسفالت و ... بی‌بهره خواهند بود و این مشکلات زندگی روزمره و عادی آن‌ها را با مشکلات عدیده روبه‌رو ‌می‌کند.
وی با بیان اینکه از دیگر آثار زیان‌بار و مهم ساخت و سازهای غیر‌مجاز احداث غیر‌اصولی بناهایی است که جان مردم را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد، بیان داشت: ‌اغلب ساخت و سازهای غیر‌مجاز بر روی زمین‌های قولنامه‌ای و فاقد کاربری مسکونی انجام می‌شود.
شهردار فرون‌آباد خاطرنشان کرد: با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز مأموران گشت پلیس ساختمانی شهرداری به‌طور مستمر و شبانه‌روزی به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر و محدوده خارج از بافت شهری گشت‌زنی کرده و از هر‌گونه ساخت و ساز غیر‌مجاز جلوگیری می‌کنند.
بندعلیان در پایان تصریح کرد: هر چند مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز در سطح شهر به کار گرفته، اما اجرای بهینه این طرح به همکاری همه‌جانبه مردم و اطلاع‌رسانی به موقع آنان و نیز سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز دارد.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 26 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت