وب سايت رسمي پنجمين دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران نتايج حاصل از شمارش آراي مهندسين را به تفكيك رشته براي كليه نامزدها اعلام نمود. در اين انتخابات مهندس سيد محمد صادق موسوي خلخالي با اختلاف تنها 71 راي از نفر دوم و 96 راي از نفر اول راه يافته به هيئت مديره سازمان موفق به راهيابي به هيئت مديره نشد. در اين ميان از ائتلاف مهندسين اسوه 4 نفر به هيئت مديره سازمان نظام مهندسي راه يافتند.

با توجه به اينكه برخي اعضاي مركز دانش صنعت تاسيسات ايران در اين انتخابات عضو دستگاه نظارت و هيئت اجرايي بودند برخي مشاهدات مبني بر امكان اشتباه در شمارش آراي مهندسين را گزارش نموده اند. اولين مسئله اي كه مورد توجه است اينكه با وجودي كه تنها شش هزار و اندي برگ راي در اين انتخابات پر شده است

 

و فاصله نفرات منتخب و غير منتخب بسيار محدود بوده است نياز به شمارش كامپيوتري آرا نبوده و مي بايست اين كار با دقت خيلي بيشتر و به صورت دستي انجام مي شد.

همچنين نمايندگان دستگاه نظارت نسبت به برخي روندهاي حاكم بر جريان انتخابات اشكال كرده اند كه گزارش اين تخلفات به دفتر آقاي دكتر مشكيني رييس دستگاه نظارت ارسال شده است. بعيد نيست در پي اعتراض برخي اعضاي انتخاب نشده به نتايج انتخابات باز شماري دستي آرا صورت پذيرد. خبر هاي تكميلي در اين باره اعلام مي گردد. 

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 18 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت