نیاز به هوای پاک و نشاط آور از ضروریات زندگی پراسترس انسان امروز است؛ تا جایی که در بسیاری از کشورها همزمان با طراحی سیستم‌های گرمایش و سرمایش مناسب، اقدام‌های گسترده‌ای برای طراحی فیلترهای هوا در ساختمان‌ها انجام گرفته تا افراد با استفاده از کیفیت بهتر هوا، سالمتر و توانمند‌تر زندگی کنند. فیلترها اصولاً دارای تاریخ مصرف بوده و با تجمع گسترده آلاینده‌ها باید تعویض شوند.

 

Image result for ‫تعویض فیلتر تهویه‬‎

اما احتمالاً بسیاری از ما به‌دلیل مشغله زیاد زمان تعویض را فراموش کرده یا حتی فرصت چک کردن آن را نداریم. برای حل این مشکل، فناوری جدیدی با نام FloSmart طراحی شده است که به‌طور اتوماتیک فیلتر هوا را چک کرده و به‌گونه‌ای هوشمند کاربر را از زمان تعویض آن آگاه می‌سازد.

 

این دستگاه با داشتن سه باتری AA و عمر مفید 1 ساله، براحتی بر قاب فیلتر هوا سوار شده و به دستگاه Wi-Fi خانگی متصل می‌شود. تا زمانی که فیلتر هوا تمیز است هوا براحتی از گذرگاه FloSmart به گردش درمی آید اما با تجمع آلاینده‌هایی از جمله گرد و غبار در گذرگاه فیلتر، سیستم هشدار فعال می‌شود. این سیستم به طور خاص از نیروی مغناطیسی و سنسور هشدار دهنده در اندازه‌گیری میزان آلاینده‌ها استفاده می‌کند. اطلاعات در پردازنده‌ها ثبت شده و به صورت دوره‌ای برای تجزیه و تحلیل به یک سرور آنلاین منتقل می‌شود. این سرور با تعیین زمان تعویض، پیام هشداری را از طریق اپلیکیشن iOS / Android به کاربر منتقل می‌کند. این برنامه پس از آن می‌تواند فیلترهای جدید برای تحویل را سفارش داده و با ارسال هشداری کاربر را از ضعیف شدن باتری‌ها نیز مطلع کند. قیمت خرده فروشی این محصول در حال حاضر 50 دلار است.

 

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 41 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت