به گزارش خبرنگار قرآني فارس، در اعتراض به رفتار نابخردانه و گستاخي آشكار چند نفر از افراد دين ستيز در به آتش كشيدن قرآن كريم جمع كثيري از حافظان، قاريان و فعالان قرآني استان تهران با برگزاري تجمعي، خشم و انزجار خود را از اين رفتار ددمنشانه اعلام خواهند كرد. در اين اجتماع كه با حضور هزاران نفر از قرآنيان و در روز سه‌شنبه 23 شهريورماه از ساعت 16 در ميدان فلسطين تهران برگزار خواهد شد، آياتي از كلام الله مجيد توسط قاريان برجسته و حاظران جمع‌خواني خواهد شد و در پايان مراسم ضمن قرائت بيانيه‌اي، حاضران طوماري را در محكوميت اين اقدام جاهلانه و تفرقه‌افكن امضا خواهند كرد.
دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به هتك حرمت قرآن كريم در آمريكا مقابل دفتر حافظ منافع آمريكا در ايران (سفارت سوئيس) تجمع كردند. مردم مشهد نیز در اعتراض به این حرکت سخیف تجمعی را برگزار نمودند.
http://farhangi.um.ac.ir/portal/sites/default/files/images/ghoranekarim.jpg
بسم الله الرحمن الرحيم
"انا نحن نزلنا الذكر و اناله لحافظون "

 

عمل تفرقه‌برانگيز اهانت به كلام‌الله مجيد در سرزميني كه مدعي آزادي بيان هستند، چنان زشت و شنيع است كه در نگاه هر انسان آزاده با هر دين و مسلكي محكوم مي‌باشد.
اين اقدام غيرانساني و غيراخلاقي، آن هم مقابله با كتابي كه "يستمعون القول و يتبعون احسنه " بشارت آن به بندگان خداست، نشان از عجز مبشران دروغين فضاي باز سياسي و اجتماعي براي بيان ديدگاه‌هاست.
آن كشيش مسيحي شايد با علم به نگاه مترقي قرآن مجيد به پيامبر خدا حضرت عيسي‌بن‌مريم(ع) به جنگ با آن حضرت برخاست و به لطف الهي مواجه با مخالفت و سرزنش كشورها و مذاهب و شخصيت‌ها شد و عقب‌نشيني كرد. توهين‌كنندگان به آخرين پيام هدايت‌گر الهي با خوش‌خدمتي به صهيونيست‌ها كينه عميق آن مسئول انگليسي را نشان مي‌دهد كه يك قرن پيش در جمع تصميم‌سازان و تصميم‌گيران غرب هشدار داده بود تا زماني كه اين كتاب در ميان مسلمانان مبنا و اصل است، بايد فكر سيطره بر ممالك اسلامي را با خويش به گور ببريم وگرنه با مطالعه هر آيه از آيات اين كتاب آسماني جز دعوت به نيكي، صميميت و برادري، پيامي از آن به گوش نمي‌رسد مخصوصاً با ادب انساني، مسلمانان را از سبّ به بت‌ها نيز نهي مي‌كند.
اينجانب با تسليت اين مصيبت به امام زمان(عج) و مسلمانان جهان و هم‌چنين محكوميت اين اقدام زشت از همه امت اسلامي دعوت مي‌كنم كه با هوشياري توطئه‌ها را خنثي كنند و به وعده موكد حق الهي كه اعلان داشته حافظ اين قرآن است مطمئن باشد.
اكبر هاشمي رفسنجاني
رئيس اجلاس خبرگان رهبري
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 18 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت