به نام اولين معلم. او كه در اولين كلام فرمود: بخوان..  چه مي توان نوشت كه كلمات هميشه كم مي آورد در مقامي كه مولاي متقيان فرمود:« من علمنى حرفا فقد صيرنى عبدا» پس مثل هميشه « روز معلم » را بهانه مي كنيم و آنچه را در کلام نمي گنجد از دل مي نويسيم: استاد گرامي با همه بلندي مقامتان و همه كوتاهي مرتبه مان در برابر شما، قدردان زحمات هميشگي تان هستيم.و دعا مي كنيم آنچه را كه ما از جبرانش عاجزيم و در ظرف زمان و مكان نمي گنجد، قادر مطلق در هر دو جهان برايتان جبران فرمايد. روزتان مبارك.

بيست و هفتمين يادواره بزرگداشت مقام معلم، نام هفته معلم را در سال 1390 «معلم و تحول بنيادين در نظام تعليم و تربيت» اعلام كرده است. عناوين روزهاي هفته شامل روز دوشنبه 12 ارديبهشت 1390 به عنوان روز «معلم، دانش‌آموز و تربيت مطهر»، سه شنبه 13 ارديبهشت به عنوان روز «معلم، ايثار و شهادت»، چهارشنبه 14 ارديبهشت به عنوان روز «معلم و تحكيم خانواده»، پنج‌شنبه 15 ارديبهشت به عنوان روز «معلم و انقلاب اسلامي»، جمعه 16 ارديبهشت به عنوان روز «معلم، مدرسه و جامعه انتظار»،

شنبه 17 ارديبهشت به عنوان روز «معلم، بصيرت و بيعت با ولايت در سال جهاد اقتصادي» و يك‌شنبه 18 ارديبهشت به عنوان روز «معلم و پيشكسوتان تعليم و تربيت» انتخاب شده است. در هفته معلم مراسم گراميداشت و تجليل از معلم شهيد مرتضي مطهري و 4 هزار و 900 معلم شهيد كشور برگزار خواهد شد.

یک تصویر یک خاطره

جدید ترین اخبار

حاضرین در سایت

ما 30 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ورود به سایت